Страницы

воскресенье, 17 апреля 2016 г.

Набір в ДК блогу Аґрафка

Всім привіт!
Ви знаєте про Аґрафку? Це чудовий львівський магазинчик, у якому можна знайти безліч цікавинок для творчості. І не лише для скрапбукінгу, але й для вишивки та печворку. Я кілька разів робила замовлення в цьому магазинчику і дуже задоволена обслуговуванням і увагою. а ще я постійно читаю блог Аґрафки, який мені дуже подобається.
Сьогодні останній день подачі заявок у нову ДК. І я, як людина, натхнення до якої приходить в останню хвилину, таки вирішила подати заявку.
Я люблю творити у команді; люблю, коли є завдання, з яким потрібно справлятись; люблю ділитися своєю творчістю, надихати і надихатися творчістю інших. Я обожнюю міксед-медіа та фрістайл, не уявляю свою творчість без фарб та текстурних паст. Останнім часом полюбляю працювати виключно з папером.

А ось і кілька моїх улюблених робіт:
Листівка "Весняні дверцята" (з майстер-класом)
Весняне панно
Ще одне панно
 

Білосніжний міні-альбом
Сторінка
Моя електронна адреса:  yulia.mozhova@gmail.com
Сподіватимусь на удачу!)
Хай щастить!


2 комментария: